03 септември 2025
• од Станча Јаќимовски
Не е изненадување што во последните години Грција се наметнува како најпосакувана дестинација за бугарските туристи. Според податоците на финтек гигантот Revolut, потрошувачката на Бугарите во јужниот сосед ова лето се зголемила за 19% во споредба со претходната година, додека вкупниот раст на патувањата бил околу 10%.
Во периодот мај–август, над 255 илјади Бугари патувале надвор од државата и таму оставиле 123 милиони евра во повеќе од 200 различни дестинации. Само во Грција се потрошени 23 милиони евра, што ѝ ја носи првата позиција по привлечност. На второ место е Италија со 12 милиони евра, а по неа следува Обединетото Кралство со 9 милиони евра.
Според статистиката на Revolut, ова лето бугарските туристи го зголемиле интересот и кон други европски земји – најмногу кон Франција (+27%), Северна Македонија (+23%) и Полска (+18%).
Покрај европските земји, се бележи и растечка атрактивност кон подалечни дестинации. Така, во Египет бугарските туристи ги зголемиле своите трошоци за 77%, во Обединетите Арапски Емирати за 60%, а во Јапонија за 55%.
Дел од зголемената потрошувачка во Грција се поврзува со укинувањето на царинските проверки по приклучувањето на Бугарија и Романија во Шенген по копнен пат. Сепак, очекуваниот масовен прилив на бугарски туристи во Грција не се реализирал во целост.
Од мај до август, според Revolut, над 500 илјади странци ја посетиле Бугарија и направиле плаќања со своите Revolut картички. Најголеми трошоци направиле туристите од Романија – 41 милион евра, со што тие се на прво место. Вкупно во Бугарија се потрошени 125 милиони евра, при што на второ место се туристите од Велика Британија (28 милиони евра), а потоа следуваат Полјаците (8 милиони евра). По 6 милиони евра потрошиле туристите од Германија и Грција.
Десет години по своето основање, Revolut денес опслужува над 60 милиони корисници во светот, од кои повеќе од 1 милион се Бугари. Компанијата постојано ја зголемува својата препознатливост на локалниот пазар благодарение на тоа што овозможува отворање и управување со сметка целосно онлајн преку мобилна апликација.
За да им помогне на патниците, Revolut воведе нов модул – Travel Mode, кој нуди алатки како eSIM, следење на девизните курсеви и локатор на банкомати. По завршување на патувањето, корисниците добиваат детален извештај за своите трошоци.
Оваа недела стана јасно дека финтек компанијата започнала нова продажба на свои акции. Според Reuters, бизнисот на Revolut сега се проценува на 75 милијарди долари – значително повеќе од претходните 45 милијарди. Вработените имаат можност да продадат дел од веќе издадените акции, а проценката е повисока и од неодамнешната вредност од 65 милијарди долари објавена од Financial Times.
Македонската младина сака европска иднина: 69% поддржуваат членство во ЕУ
Две години затвор за Љамалари поради напад врз градоначалничката Арсовска
Голем успех за бугарските ученици на Меѓународната олимпијада по англиски јазик
Ненадминливи Понуди Дневно
4.8 (10276 рецензии)
Заштедете 152.00 ден